domingo, 14 de abril de 2013

PARLEM DE CÒMICS: MARVEL NOW: HULK

Bon dia petits i grans! Ahir vaig anar al Saló de còmic de Barcelona (una nau gegant plena de parades en còmics i plena de merchandising) i em vaig comprar pocs còmics (ja que el meu pare els té quasi tots) però els dos que em vaig comprar... eren ni més ni menys que Hulk que entra dins de la col·lecció Marvel Now.
A mi, personalment no m'agrada molt Hulk, però a la que vaig veure que el gran Mark Waid (Irredimible, Capitán América...) ho escrivia li vaig prestar atenció, el vaig fullejar i els dibuixos em van impactar, senzillament impressionants! Al final me'ls vaig comprar i me'ls vaig llegir també.
Aquí va la meva opinió: Bruce Banner sempre ha tractat de lliurar-se del seu alter ego: Hulk, però que passaria si deixés d'intentar això i alliberés al gegant verd? Doncs bé això és el que ens presenta aquesta col·lecció. Unes lluites molt ben fetes, un guió molt bo i un dibuix impressionant. Que necessita més un còmic? Jo tinc la resposta: RES MÉS. Si no us l'heu comprat ja tardeu a fer-ho.

PD: totes les col·leccions que estan din de Marvel Now tenen, en algunes vinyetes, unes lletres: AR això vol dir que si et descarregues una app per al teu smartphone que reconegui la vinyeta podràs accedir a contiguts extra inèdits!

No hay comentarios:

Publicar un comentario