sábado, 26 de enero de 2013

PARLEM DE CÒMICS: SPIDERMAN

Bon dia! Us agraden els còmics?? Voleu començar a llegir-ne??? Ja n'esteu llegint????? Doncs bé si la resposta és si a alguna d'aquestes preguntes aquesta és la vostra secció! Us diré una mica de que va: jo comentaré, amb l'ajuda del meu pare, els còmics que he llegit faré crítica i us el recomanaré, o no...

El còmic (o col·lecció mundialment famosa) d'avui és com no podria ser d'altra manera... THE AMAZING SPIDERMAN. Aquesta col·lecció està guionitzada pel millor escriptor d'aquells temps aquest no pot ser ningú més que el grandiós STAN LEE. I està il·lustrat pel ja difunt Steve Ditko. Aquesta col·lecció té actualment uns 700 numeros però jo us vull parlar dels primers còmics que es van fer. En aquests còmics apareixen per primera vegada uns dels vilans més famosos d'en Spiderman com ara El duende verde, Dr. octopus, Kraven el caçador, Misterio entre altres, però a mi em va clamar l'atenció sobretot a l'hora de llegir-me aquests fabulosos còmics la primera aparició dels Seis siniestros. Van aparèixer en un anual especial de 72 pàgines (casi tantes com el meu còmic caser setmanal de Silverman). Generalment per a mi els anuals no són gaire bons però aquest el trobo genial. Jo crec que si comenceu a llegir còmics aquesta és una fabulosa forma de començar si llegiu aquests primers numeros de la col·lecció. Doncs bé, fins aquí el còmic del dia, si teniu dubtes o comentaris no dubteu en fer-los arribar i sobretot llegiu-vos per favor els nostres còmics que els dibuixos són penosos però el guió és bo!

1 comentario:

  1. The amazing Spider-man és això, A-M-A-Z-I-N-G!!!!! La millor col·lecció de totes les de Marvel i això és dir molt. Els 38 números de Steve Ditko són un clàssic de la història i lo que ve després amb John Romita és inolvidable. Mel de romer!!

    ResponderEliminar