viernes, 29 de noviembre de 2013

GOLD CRITICA... IRON MAN 3

Hola estimats lectors, avui us porto un nou apartat on jo mateix comentaré que m'han paregut les pel·lícules, ja que, Silver Man només diu coses bones, encara que, be, aquesta peli te MOLTISSIMES coses bones;   us deixo abans que tot la imatge de portada:


Aquesta peli, quan vaig veure que s'estrenava, em pensava que no seria tan xula, perquè ja fa temps que no ho mirava.Fins que un dia em vaig proposar de mirar-la...Us la aconsello al 100% he vist que els ha costat molt, apart, no es una d'aquestes pelis que ja saps enseguida qui es el dolent i quin poder tindran...

A més a mes, hi ha una part de la peli que es una completa passada; us en recordeu quan el noi troba a Iron Man i l'ajuda i tot? A mi em va agradar que sortis un noi així una mica com a prota! Aqui us deixo una imatge que he trobar per internet:

I després, al final de la peli-cula passa lo me EPIC que he vist en tota la meva vida, estan tots els Iron Mans ajudant... Es impressionant, però alguns detalls fallen, com per exemple; com es fa ric aquell paio que es en realitat "El Mandarin"  però aquest detall no es tan emergent com altres, de fet aquest no es gent important.

De nota jo li fico un 8.5

No hay comentarios:

Publicar un comentario